måndag 9 april 2012

Vissa saker går i bättre än andra.

Åh, vad less jag blir. I flera dagar så har jag längtat efter att äta torsk och äggsås så idag ställde jag mig äntligen och lagade det. Innan så hade jag inte ätit den allra bästa frukosten och till lunch blev det födelsedagsfika (två olika tårtor och bullar) hos Joels moster så jag var skapligt skakis när jag äntligen fick sätta mig till bords och bokstavligen talar kastar i mig maten.
Katstrofen var ett faktum och jag fick inte ens behålla maten i tre minuter och sen la jag mig på soffan och tjurade och fick äta rostmackor istället.

Nu några timmar senare är jag så klart hungrig men vill inte ha någonting förutom påskmust och en påse chips. Helt jävla otroligt. Fetto Mikaela.

Men nu är påsken över och allt det ska vara slut på allt detta onyttigt man stoppar i sig. En ny vecka är här ( känns konstigt att den egentligen började redan idag) och jag har en massa saker framför mig fast faktiskt allt på en och samma dag och det är imorgon. Kl 09 kommer Helena hit för att vi ska finslipa innan vi skickar in senaste utkastet, kl 12 ska jag träffa några ur mammagruppen och efter det ska jag träffa Madde, Fia och äntligen, äntligen ska jag snusa på lilla My.
Imorgon kväll kommer Ylva och hälsar på hemma hos mig.
Kan inte bli annat än en super dag!

Hoppas ni har haft en trevlig påsk!
Nu ska jag mysa med min kille lite så jag klarar mig när han är på jobbet hela dagarna resten av veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar