lördag 7 april 2012

Vilken trevlig dag!

Igår hade jag en toppen dag! På morgonen så städade vi och gjorde fint hemma innan vi drog ner en sväng på stan  för att köpa lite kläder åt Joel. Vi tog även en fika på Jambo med Joels syster också kom Ante, Emelie och hennes bror förbi. Emelie är också gravid men i v.19 ungefär och när vi satt och pratade så kände jag verkligen att men satan vad LÄNGE jag har varit gravid. Känns som hundra år sedan jag var i vecka 19. Men nu är fröken Dahlström på slut spurten iallafall.

Sedan så åkte vi hem till Joels pappas Moster och åt påskmiddag och firade henne på hennes 70-års dag. Jag fick då träffa delar av släkten som jag aldrig har träffat förut och det var så trevligt! Längtar tills nästa gång vi ses! Massa god mat fick vi, påskmat, kött, potatisgratäng och ett stort, stort efterrätts bord med b la ostkaka. Jag var i himlen!

Efter två dagar med ständigt spring och att vara igång så var mina ben som världens vattenballonger igår och Joel gav mig massage innan jag gick och la mig. Jag tänkte att jag skulle sova länge idag för vi har inget planerat men 05.00 vaknade jag av en hickande bebis i magen och att jag hade halsbränna och nu kan jag inte sova om för bebis lever om något så otroligt, som vanligt så försöker han även ta sig igenom mitt revben.

Jag tror jag kryper in i Joels famn en stund nu iallafall <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar