söndag 20 mars 2011

11 Dagar.

11 Dagar kvar nu tills jag flyttar. Inatt kom mamma hem från Thailand så nu bor vi åter igen i skokartongen. Känns konstigt nog ändå inte som att jag är hemma fast jag är det. Känns mer som en mellanladning. Det är ju vad det är på sätt och vis också.... Snart så är det flytt, äntligen.

Vaknade av vana nu kvart i sju för jag trodde jag skulle ut med hundarna men det ska jag ju inte. Dom är med mamma nu igen. Istället så hade jag imorse lilla Melissa som låg bredvid mig. Hon verkar ha saknat sin mamma <3

Idag så ska jag iallafall åka och krama på mamma och Klas. Dom kom hem sent inatt så vi var inte kvar då.  Jag längtar men jag tycker det är synd att dom kom så sent för jag tror nog att Bamses och Zlatans min när dom kom hem var oslagbar : )

Nu blir det kaffe och nyhetsmorgon. Morgonpigg som man är :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar