torsdag 10 mars 2011

Jag har en snigel i ögat.

Vad är det som händer med mig? Håller jag på att förfalla? Vid 25 års ålder är det över för Mikaelas del verkar det som. Idag iallafall. Först har jag fått något konstigt märke på fingret. Jag har aldrig varit torr  om händerna i hela mitt liv, mamma brukar till och med säga att hon inte kan förstå hur man kan bebishänder som mig när man är vuxen men nu är dom borta. Ser ut som världens brännmärke. Dutter är så snäll iallafall så senare idag ska han komma hit med 100 procentigt aloe vera så jag kan smörja in mig. Hoppas det hjälper för jag vill ha mina händer tillbaka tills när mamma kommer hem från Thailand. Hennes favorit göra är att hålla mig i handen, eller trycka på dom så det nästan gör ont skulle jag väl kanske mer vilja kalla det....

Jag gick där på jobbet igår och tyckte synd om mig själv.
-Jag kan inte torka någonting för jag kan inte stoppa handen i vatten, det svider Buhuuuu. Hallå alla!? Det är synd om mig. Snyft!
Efter en stund så känner jag att det svider i ögat. Vad nu tänker jag? Något smuts? Ser ingenting men när jag kommer hem inatt så kollar jag väldigt noga och nu finner jag något.
- JOEL! Jag har fått en vagel i ögat. Buhuuuuuu : ( Jag kan inte jobba, ingenting!!!! Jag kommer se hemsk ut.
Stackarn som låg och sov och skulle upp om två timmar... Men han kanske tycker att alla dessa utspel är en del av min charm får jag hoppas. Om inte annat så tyckte jag att det var väldigt viktigt för mig att få berätta för honom att hans tjej håller på att förfalla, även om kl var halv fyra på morgonen.

Jag har ju inte direkt något annat charmigt att visa upp för tillfället eller någon som vill ha en snigel i ögat kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar