måndag 28 mars 2011

Ingen rast och ingen ro.

Tänkte börja på med att packa någon låda idag men som vanligt när jag är farten så ska allt ske nu, nu, nu! Inte kunda jag sluta så nu har jag packat ner allt förutom köket, det ska göras imorgon. Frågan är då bara vad jag ska göra i en lägenhet ons, tors när jag inte ens har en tv. Vi packade ner allting som hade med den att göra så slipper jag vara förbannad över boxerhelvetet. Morr!

Nu har vi precis kommit hem från Joels mamma där vi var och kikade på halv åtta hos mig, vad roligt att dom äntligen är uppåt i landet : ) När vi ändå pratar om mat så kan jag berätta att idag upptäckte jag att jag inte kan laga korvstroganoff. Hur man nu kan misslyckas med det men jag gjorde det iallafall. Urk vad stark den blev!

Däremot så har jag idag två tips på något gott : )
1. Turkisk youghurt Jordgubb. Ingen annan kan ens mäta sig med den här. Den är ca tre gånger så dyr än vanlig men det är värt det! Nu kommer ingen annan yoghurt in i mitt hem. Så tjock, så härlig och så jordgubbig : )

2. Lönneberga Skinka. Den är också en ensam vinnare och jag skulle aldrig komma på tanken att köpa någon annan. Köper man Icas skivade så behöver man ju tio skivor för att det ens ska smaka något annat än luft. Prova Lönneberga med bregott på en hårdmacka och ni kommer vara lika fast som mig : )

Nu ska vi mysa ner oss i sängen och titta på något playprogram. Enda bra med att tv:n inte går att titta på. Datan kan man ju ta med i sängen : )

God Natt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar