tisdag 29 mars 2011

Melissas sista natt

Ja, det kommer det vara ikväll. Lilla gumman kan ju inte vara här när vi ska flytta och bära en massa saker för då springer hon väl ut. Även att hon alltid har hatat när jag städar, gömmer sig och så då. Imorgon ska hon därför få sova borta en natt. Blir nog jobbigare det för mamman än för henne ; )
Åh, vad duktig hon var igår. Jag blir så orolig över att hon är smal, visst det har hon alltid varit. Ser ut som en liten kattunge men sedan jag kom hem från mamma har jag tyckt att hon är ännu mindre, jag har provat med dyr specialmat men jag tycker inte att det gör någon skillnad. Hon äter bra men ändå så händer inget. Igår avmaskade jag henne fast jag inte kan se någon anledning till hur hon har fått det men hon var så duktig. Jag ta tabletten krossad först i maten men det fnös hon bara åt så då la jag en i munnen på henne och hon svalde så duktigt. Mammas hjärta <3

Vad tråkigt det måste vara att läsa min blogg för tilfället men det händer inget annat än flytt och att jag packar. Igår gjorde vi klart hela Joels lägenhet så på fredag behöver vi bara hämta två saker i ett förråd sen är det bara min kvar. Tusen, tusen tack till Sandra, utan henne hade vi aldrig orkat göra så mycket som vi nu gjorde. Känns skönt att det inte är någon brådska längre för jag har kvar min lägenhet till maj så den här behöver inte städas ur samma dag. Nog för att jag hellre hade gjort det och haft 3000 till på fickan som jag hade kunnat köpa mig något fint för.

Ha, ha! Vi tittade på måndagens Big Brother på datorn igår när vi kom hem ( Saker och ting fungerar ju så klart när Joel är hemma men ALDRIG när jag själv ska försöka mig på något.) Tänk vad hemskt att bli så där full i tv som t ex Gurkan eller Annie. Tänk att vakna dagen efter och inte ha ett minne, inte ha en aning om vad man har haft för sig medans hela svenska folket istället har full koll på det och ska kommentera det. Jag tycke så synd om Annie, det vet man ju själv hur ont det skulle göra om den man är kär i träffar någon annan och hur fruktansvärt är det inte då att vara instängd tillsammans med dom!? Sen att hela svenska folket ser att man väljer ett så fruktansvärt dumt sätt att försöka rädda situationen genom att visst får inte jag hångla med honom själv så hånglar väl vi alla tre!? Hur nu tönten Patrik kan vilja vara med kåt Madde. Herre Jösses hur kan man frivilligt  hångla med så många personer i tv, eller överhuvudtaget. Nej, jag tror att Partik åker snart. Hunk vaddå? Han är ju enbart helt skum.

Ja, det här är mitt roliga liv just nu. Big brother och flytt, men det blir snart bättre : )
Nu ska jag packa ner mitt kök : )
BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar