torsdag 24 mars 2011

När det inte blev som det skulle får det bli som det blir.

Jag har idag för första gången i mitt liv sovit över. Visst har jag vaknat sent några gånger och med det menar jag för sent för att hinna göra alla mina morgonrutiner, äta frukost, kolla datan, duscha osv. Idag sov jag verkligen över. Skulle vara på ett ställa halv elva, vaknade halv elva. Hela dagen blir ju helt upp och ner när det blir så här. Jag känner mig fortfarande nyvaken, usch. Jag jobbade inatt men jag vaknar alltid vanligtvis vid kl sex så jag vet inte varför det blev så här.

Jag vill gå och sova nu, ta en liten tupplur. Idag får det bli som det blir, en senare middag än vanligt, en senare dusch osv. Vad spelar det för roll egentligen men det känns ibland som att hela världen ska gå under bara för att det inte blev som vanligt. Vi ska egentligen hämta tapeter idag, tänkte åka på Mio och kolla möbler...

Jag ska inte ens ta en tupplur i soffan utan ska jag till och med bädda ner mig under täcket i sängen. Jag menar går världen under för att det inte blev som det var tänkt ja, då finns det väl ingen anledning för mig att ha dom där möblerna från Mio heller....

God natt för en stund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar