tisdag 29 mars 2011

Varför!?

Varför kan inget, verkligen inget fungera för mig just nu. Iallafall inget som har med elektronik att göra. Jag förstår inte. Jag har någon sort antielektronik i mig som gör att det aldrig kan fungera. Jag köpte förra veckans avsnitt av Desperate housewife på kanal5play men tror ni att det går att titta på. Nej, nej. NEJ!
Det kliar i mig, jag måste bita ihop käkarna för att inte ta datan och bryta den i två delar.
Samma sak när man ska koppla ihop saker, för alla andra går det helt smärtfritt men när jag är i farten och ska göra något, även om jag använder mig av exakt samma saker och gör på exakt samma sätt så funkar det för alla andra men inte för mig. Vad har jag gjort för något ont?

Jag blir så irriterad. Djävulshornen sticker ut på mig nu, växer och växer.
Inte blir det bättre att jag verkligen har Dahlströms tålamod heller, det vill säga inget alls.

Tisdag idag, snart är jag fri skokartongen. Fri som en fågel känns det som. En ganska förbannad sådan just nu men det lägger väl sig. Undra vad jag ska hitta på idag då..? Packa ner allt i badrummet och köket tror jag men jag känner inte direkt för det. Längtar efter Joel gör jag som är på jobbet... Blähhh vad negativ jag är...

Hungrig är jag, ska nog äta lite turkisk yoghurt jordgubb, mums : ) Go middag ska vi äta idag också, isterband i ugnen tillsammans med kapris och rödbetor och stuvad potatis. Det är en av mina absoluta favoriträtter just nu.

Nä nu ni ska jag försöka mig på något annat att göra än att sitta här. Slutar väl med att jag spyr galla över det också. Bläh, bläh, bläh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar