onsdag 16 mars 2011

Se upp i backen!

Vad är detta!? Igår så åkte vi hem till moster Erika för att dricka kaffe, mycket trevligt men sen kommer hon från ingenstans och frågar vad vi har för oss på lördag..
-Ja, ingenting vad jag vet nu...
-Vad bra, för då kan ni följa med oss och åka skidor!

SKIDOR!!! Mikaela på skidor vad är detta för skämt!? Jag försökte komma undan med att jag har faktiskt inga skidor men nej, nej. Inget fungerade och Joel tyckte det här var en lysande idé så han ordnar skidor som jag får låna.

I jösse namn hur ska detta gå.
 Jag har inte åkt skidor på säkert 10 år. Erika lovade att hon skulle hjälpa mig i barnbacken och inte lämna mig! Jag vet hur det här kommer sluta, med att jag står där uppe på toppen (på barnbacken) och skriker och gormar på Erika och Joel om hur dum dom är som har tagit med mig på något liknande. Jag kommer gråta och till slut kanske gå ner om inte en skoter får komma upp och hämta mig, i barnbacken!

Mikaela ska minsann åka skidor hon på lördag. Ja, det ska hon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar