torsdag 3 mars 2011

Sakna Melissa : (

Vikarielivet är inte alltid så super roligt eftersom man aldrig vet hur man får jobba. Vissa månader är det praktiskt taget ingenting och andra månader får man jobba som en galning. Denna vecka har varit en galning, maniac. 68 timmar på 6 dagar så nu har jag för första gången på länge en ledig helg framför mig och med ledig så menar jag ledig utan dåligt samvete för att jag inte har något pass bokat. Jag har jobbat över en heltid förra veckan. En väldigt skön känsla.

Men ändå så är man inte ledig så man kan ligga på soffan inte ; ) Kl sju var jag uppe och startade tvätten. Snart är det dags att ta tag i städningen också. Mamma och Papi åker till Thailand imorgon så jag tar med min karl och flyttar in i deras hus med lurvbollarna. Jag kommer sakna ihjäl mig efter Melissa, hon var så gosig igår kväll och jag ville inget annat än att borra ner näsan i hennes päls och gråta. Två veckor utan min flicka... : ( SNYFT! Hon kommer nog få det alldeles underbart ändå med kusin Johan som ska bo här med henne. Hon tycker nog det bara är skönt att slippa örsiga mamma i två veckor. Det är så roligt med djur, det är som att dom vet vad som ska hända. Hon har varit helt surig i flera dagar och nu är det supermys. <3

När Joel kommer från jobbet så är det dags att åka och köpa en doppresent till lilla Mollie som ska döpas imorgon. Jag vet vad jag ska köpa men det får jag vänta med att berätta här, inte för att Mollie kan läsa men hennes mamma kan ju... ; )
Kvällen idag kommer spenderas hemma hos mamma, måste mysa nu också ska vi äta tacos : )

Ja ni... Jag skriver ju på den där listan och andra punkten är min första kärlek... Hmm... jag har inget behov av att skriva om det så jag tar mig friheten att skriva om MIN kärlek.

02. Min kärlek.
Joel Andersson, min underbara prins som kom från ingenstans och fångade mitt hjärta. Fångade upp mig från en svacka i mitt liv och förändrade allt. Han är en av dom absolut underbaraste människorna jag någonsin mött och han har allt som jag vill ha och jag vill ge honom allt som jag har att ge. Ganska roligt också att vi fyller år på samma dag : ) Stackars kille om han missar min födelsedag, då blir det liv i lådan ; )
Jag älskar dig Joel <3

Nej nu ni, ska jag städa.
Hej, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar