måndag 21 mars 2011

Äntligen i din famn igen!

Nu har jag fått myst med Mamma och Klas <3 Så härligt att dom är hemma, bruna, fina och hela. Precis som det ska vara. Jag fick så fina presenter, alldeles för mycket men jag tackar och tar emot. Älskade föräldrar.

Efter middagen hos dom idag åkte jag och Joel till JP färghuset och beställde grymt snygga tapeter till sovrummet. Jag måste då säga att det verkligen är värt det att köpa på ett sånt stället än att försöka komma billigt undan och handla på Rusta. Vi ska ha en lila fondtapet och gråa väggar till det. Jag stod och tittade på gråa färger ( enligt mig) och tyckte en var fin men jag ville ändå fråga dom som jobbar där om det verkligen kommer passa. Han kollade då och sa att min "gråa" var grön. Ja, se på fan det var den om man la den mot tapeten. Nej, ni. Jag tänker inte snåla på detta för jag ska minsann ha gråa väggar och inte gröna eller rosa.

Nej, nu ska vi försöka hitta någon som vill bjuda på kaffe. Inte vill jag sitta i den här skokartongen inte. Men snart så är det över, nästa fredag, jag längtar bokstavligt taget ihjäl mig!

Det blev visst kaffe hos Joels mamma så hej då, nu drar vi : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar