onsdag 2 mars 2011

Gör som alla andra.

Var iväg och jobbade imorse och nu så ska jag vara hemma och ta det lite lugnt tills kl fem då det är dags att dra ner på kära bocken och servera pubmackor och drinkar. 29:an ikväll : )

Satt och funderade på om jag hade något speciellt jag ville skriva om men icke kunde jag komma på något så nu gör jag som alla andra och skriver efter en sådan där lista, mig själv, min första kärlek, ögonblick jag minns och ja, ni vet. Jag orkar inte rada upp alla nu och det orkar ni nog inte ni heller med för det här kommer nog bli ett långt inlägg iallafall men jag har tråkigt och jag tycker blogga är roligt : ) Så detta roar iallafall mig en stund : )

Okej, lets go : )

1. En presentation av mig själv.


Som ni flesta nog vet så heter jag Linda Mikaela Dahlström och är 25 år. Jag bor i Hudiksvall, just nu i en etta med lilla katten men 1 April så ska jag och min kärlek, Joel Andersson <3 flytta in i en jätte fin stor 3:a på vallvägen som jag längtar ihjäl mig till : ) Ska bli så skönt att bo stort eftersom vi nu bor alla 3 på 32 kvadrat. Men visst är det mysigt också, måste sitta nära ; )
Jag vill helst ha en massa att göra hela tiden, träffa vänner, jobba, plugga, det mesta funkar för mig men är det något ingen hitills har lyckats med så är det att få mig att börja träna. Behövs, jag kanske det men jag kan helt enkelt inte förmå mig. Kanske kommer någon gång det med ; )
Jag jobbar på 3 Bockar som bartender vilket jag har gjort i ett par år nu och där jag trivs otroligt bra. Arbetskamraterna är helt underbara och inte får man glömma att man ibland kan man få se mig och min mamma arbetandes side by side där. Jag jobbar även på Hudiksvalls sjukhus på avd 10. Det är inom det jag vill fortsätta jobba med på något sätt i framtiden, psykiatri är väldigt intressant och till hösten så har jag tänkt att söka till Beteendevetare.
Jag tycker själv att jag nog är väldigt snäll och vill vara omtänksam. Jag försöker alltid tänka på dom runtomkring mig och hjälpa så mycket jag kan. Jag är generös och det finns inte många saker som värmer mitt hjärta mer än att få göra något för någon annan som dom inte hade förväntat sig.
Jag kan stolt erkänna att jag är världens mest mammiga 25 åring. Jag kan än idag låta som ett litet barn och snyfta efter mamma, jag vill hemskt gärna även hålla mamma i handen så fort jag får tillfälle. Ha, ha... Jag vet inte riktigt om det är sorgligt eller sött men iallafall så är det en sak som är säker. Jag älskar min mamma <3

Ja ni... Nu börjar det stå still, jag var nog inte så duktig på det här... Fråga om ni vill veta något annars så kommer det väl fram en massa fler saker i dom andra punkterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar