tisdag 15 mars 2011

Lyxen.

Jag har insett att jag verkligen inte har svårt att anpassa mig i detta. Jag trivs i lyxen. Jag tror att det är så att jag är född för att passa in här i lyxen ; )
Snart har två veckor gått och jag ska tillbaka till att bo i en sko kartong, om det ens kommer kännas så stor efter den här tiden. Jag tycker det är njutning i att kunna sitta i en stor fåtölj i badrummet och göra något så simpelt som att borsta tänderna.

Jag har bestämt mig. Joel sätt igång att jobba för nu ska jag bli hemmafru! Lyxhustru till och med, kanske en snobbig sådan. ; )

Ja visst är det så att pengar och lyx inte gör en lycklig men nog fan gråter jag hellre i en limousin än i en buss. Men än så länge så får vi leva ett annat sorts liv så nu går det här fattiga fettot ut och tar en rök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar