söndag 6 mars 2011

Vinkärring

Igår drack jag vin, nästa en hel flaska rödvin och därför mår jag precis som jag förtjänar idag. Usch, vad jag tycker synd om mig själv men Joel säger att det är självförvållat. Vaddå självförvållat? Jag drack ju inte för att få må så här, det var inte meningen ; )

Knäpp man blir av vin,. pratar och håller på. Dansade styrdans gjorde jag också som var hysteriskt kul. Därför bestämde jag och Joel igår på fyllan att vi ska anmäla oss till en danskurs. Fast jag tycker ändå det är en väldigt bra idé även om den kläcktes i en vinskalle och sas av en mun som var helt befläckat av rödvin.

Vi har precis haft Joels föräldrar här på middag. Ganska impad av mig själv att jag klarade av att stå upp och laga en middag. Starkt jobbat från min sida.
Nej, nu ni ska jag fortsätta tycka synd om mig själv. Även att jag inte kommer ge mig förrens Joel också tycker synd om mig.

Stackars, stackars lilla flicka. Vad gjorde vinet med dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar