torsdag 17 mars 2011

Tre Kronor

Jag har blivit fullständigt besatt av denna serie. Jag längtar hela tiden efter att titta och så fort jag får chansen så tittar jag. Hela dagarna. Jag planerar dagen efter programmen... Om jag duschar nu så hinner jag titta på ett program till innan jag ska laga middagen. Ja, tyvärr har det till och med gått så långt att jag inte "hinner" duscha förrens framåt middagstid. Fy, fy på mig.
Jag insåg iallafall igår att det här beteendet inte är riktigt hälsosamt. Threse ringde och frågade om jag ville träffa henne och barnen idag vig lunchtid. Då kommer jag på mig själv med att tänka: nej..., men jag som skulle titta på Tre Kronor.

Jag tog iallafall mitt förnuft till fånga och sa att självklart kan vi det så nu har jag suttit här duschad och klar redo för att umgås ett tag, men hon ringde precis och sa att hon fick förhinder.

Kan ni gissa vad jag ska göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar