lördag 26 mars 2011

Städa, packa, packa.

Sitter och tar det lite lugnt nu medans älskling är och köper flyttlådor. Vi hade först tänkt att åka till Iggesund idag och göra klart Joels lägenhet men vi väntar på ett samtal och det blir så krångligt allting innan vi vet någonting om det så nu ska vi ge oss på mitt förådd istället. Blir nog mycket intressant. Jag kommer nog kunna öppna en egen sko affär kan jag tänka mig. Bara att komma förbi om ni vill kika, varsågod att ta men jag har minisize fötter. 35, 36...

Igår fick jag ett utbrott på jobbet, inte av en lite storlek heller utan ett gigantiskt. En kille sa åt mig att jag skulle suga av honom. Mycket kan man tåla av fulla människor och visst har kunden "alltid rätt" men där jävlar i mig blev det liv i lådan. Jag ångrar faktiskt att jag sa åt vakten, idag känner jag att jag mycket hellre skulle ha dragit ut honom själv i örat. Lilla pojken.

Jag längtar till ikväll. De är så lätt att man fort hamnar i rutin i ett förhållande, man gör samma saker. Tycker om att bara vara tillsammans så man kan lika gärna stanna i soffan framför tv:n. Detta är härligt men det ger till slut ingen spänning. Jag vill inte att detta ska hända med Joel för han är det absolut bästa som har hänt mig. Hela mitt liv förändrades när jag träffade honom. Jag levde i ett ständigt förvirrande mörker men han kom med livet till mig. Jag känner nu för första gången att jag har ett riktigt liv. Med honom vid min sida ordnar sig allt. Allt är precis som det ska vara.
Iallafall så ska vi ut på dejt ikväll, vi ska ut och äta och dricka något glas vin kanske. Romantiskt <3

När du och jag blev vi
Jag älskar dig Joel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar