tisdag 22 mars 2011

När bägaren rinner över.

Det gjorde den igår. Jag tycker det är fruktansvärt jobbigt att bo i lilla lägenheten igen, jag bara längtar och längtar tills vi flyttar. Jag ser ingen anledning till att börja städa för jag ska ju ändå flyttstäda snart och inte heller ser jag någon anledning till att packa upp alla sakerna som ligger i väskor efter att vi bodde hos mamma. Packa upp, packa ner. Jag vill endast packa upp i den nya lägenheten. Den här vill jag riva ner. Jag vill praktiskt tagit inte vara hemma överhuvudtaget för jag vantrivs just nu men igår tänkte jag titta på depsperate housewifes också skulle jag deklarera. Deklarera gick inte för mig eftersom vi har en Mac och då är det något annat skitprogram man ska ha. Ja, ja jag tittar på tv:n istället och se där. Boxern som jag har betalat tre månader till för funkar inte. Får inte in en enda kanal. Det blev för mycket och jag får ett utbrott och slår nästan sönder boxern istället. ( Okej, nu överdriver jag väl, så våldsam är jag inte men utbrott i mikaela size då iallafall ) Nu kan man inte ens titta på tv i skit lägenheten. Jag vet att när jag ringer dit idag så kommer dom säga att dom skickar en ny! Vad ska jag med det till som bara bor här en vecka till och sen måste jag ha tele2?

Skit, skit, skit. Kanske bättre jag går och lägger mig igen och hoppas att jag vaknar på rätt sida nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar