torsdag 17 mars 2011

Kvalité!

Jag är så less. Idag måste jag åka och köpa mitt typ femte par taights på 3 månader. Jag blir så förbannad. Varför är det ingen kvalite på grejerna man köper. Jag har provat varenda affär som finns i stan men det är samma skit iallafall. Dom bara spricker i sömmarna. Jag som älskar kläder tycker ändå att jag är väldigt varsam med sakerna men nej, nej, det går sönder iallafall.
Samma sak tycker jag att det är med skor, klackarna lossnar, dragkedjorna går sönder osv. Visst, jag köper inte mina saker på NK och förväntar mig att det ska vara Armani och hålla en halv livstid men jag betalar faktiskt pengar för sakerna jag köper även om det är på Gina Tricot eller HM.

Någon som har något tips på vart man kan köpa kläder i normal prisklass men som faktiskt håller?

Jag suckade förut över att vovvarna ville ut kvart i sju varje morgon. Jag får bita i det sura äpplet nu för dom har ändrat sig. För att jag var en suring och klagade så vill dom nu kliva upp kvart i sex istället. Dom är för go! ; )
Nej, nu ni blir det en kaffe och en cigg : )
Trevlig fredag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar