måndag 28 mars 2011

Familjen Taikons.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt hur det ser ut här hemma just nu. Joel har praktiskt taget hela sin garderob på golvet i lilla vardagsrummet medans jag har halva min där. Vi har inte sett någon anledning till att göra plats i garderoben eftersom det ändå ska packas ner. Därför tänkte jag nu ägna en del av min dag med att tvätta och packa ner i lådor, då syns det ju iallafall att vi ska flytta och inte ser ut som att vi bara är ett pack som gillar att bo i ett enda kaos.

Jag har haft en jätte bra helg. I lördags så åt vi på Texas, jag åt pepparbiff och köttet var så otroligt gott och rött precis som jag vill ha det. Efter det så gick vi till Bockarna och drack några drinkar innan vi drog iväg på Gossip. Det var trevligt men jag kan inte direkt säga att jag tycker det är roligt att gå ut längre. Det är okej men inte så mycket mer. Har väl blivit för gammal antar jag ; ) Jag uppskattar helt enkelt mer att vara hemma  och äta något gott för att sedan sova kl 21. Ha, ha!
Igår åkte vi och hämtade våran nya bil, så fin! Så efter det var vi ut och åkte en sväng också blev det middag hos mamma och Klas, plankstek. Vilken lyxmat jag har fått ätit i helgen. Söndagskvällen spenderades hos Moster där vi kikade på Big brother. Jag tycker att Vanessa skulle ha åkt istället för Roza. Hon gör väl ändå bättre tv med sin bortskämda fasoner och vredesutbrott än vad Vanessa gör som bara smörar sig in hos alla...

Nu är det dags att börja tvätta och packa. Kommer ha flyttlådor överallt så frågan är om jag kommer komma ut innan fredag när dom ska bäras ut till nya lägenheten. Ser ni mig ingenstans så vet ni ju vart jag är. Instäng i grottan. Är någon sugen på kaffe så ser jag till att ha två koppar framme : ) Alltid roligare att städa och packa om man har någon att surra med.

Ha en trevlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar