söndag 24 april 2011

08.30

Att jag aldrig kan sova längre. Vad less jag blir. Har jobbat två nätter nu till 03.00, fredags somnade jag inte förrens vid 05.00 på lördagsmorgonen men ändå så ska det vara en omöjlighet att sova längre.
Jag tycker det är skönt annars att somna tidigt och vakna tidigt men INTE när jag jobbat natt, går runt här som en zombi som är bakfull utan fyllan igår.

Nu ska jag sorteta tvätt, tvätta och börja montera ihop möbler. Eller jag ska iallafall försöka få ihop vardagsrums lampan som jag har hört är lite i det svåraste laget, eller tidskrävande iallafall.
Jag har redan lovat Joel att känner jag att tålamodet tryter, det är fel på ritningarna och jag vill slänga allt ut genom balkongen så ska jag istället lämna allt åt honom och själv ta en promenad.

Men inte blir det något problem eftersom vi Dahlströms har VÄRLDENS största och längsta tålamod ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar