fredag 15 april 2011

Vad händer med min kropp!?

Jag tror banne mig jag håller på att bli lite krasslig. Jag var jätte super trött igår eftermiddag och kväll och det är inte bättre idag. Var uppe tidigt för jag hade tvättid mellan 07-10 och sista gången jag gick därifrån trodde jag nästan inte att jag skulle komma levande upp. En Ikea påse med ren tvätt upp för 3 trappor och jag var helt slut. Inte för att jag har en sådan toppen kondition annars heller men jag menar att det måste vara något fel nu eftersom jag klarade faktiskt att flytta in alla sakerna hit så en kasse med tvätt borde väl inte vara hela världen.

Jag blev lite piggare en sväng när Frida kom hit och drack kaffe med mig men nu så känns det som God natt igen. Jag som ska jobba hela helgen. Får inte ske att jag blir värre!

Högfärdshosta har jag också fått. Ni vet när man är torr i halsen och hostar lite smått och det låter som att man tror att man är bättre än andra.

Jag tror jag går och drar täcket över mig om min snobbhosta nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar