måndag 18 april 2011

Slutbetyg!

Jag kom precis hem från CUL nu där jag har varit och fått ihop mitt slutbetyg. Tagit bort kurser som jag inte var nöjd med betyget i men nu är jag väldigt stolt. Aldrig har jag haft den tron på mig själv att jag skulle kunna åstadkomma något så bra men nu har jag det på papper. Hon kunde inte riktigt räkna ut mitt medel men sa att om man har alla VG är det 15 i medel och jag har mest MVG. : ) : ) Nu tycker ni kanske att jag skryter, att man inte ska skylta med sådant men varför ska man inte. Jag har kämpat och kämpat för mina betyg, inget kom mig rätt i handen utan att jag har fått ha vakna nätter och missat en massa roliga saker som jag kanske hellre egentligen hade velat göra.

Hon som jobbade sa att jag måste vara väldigt stolt över mig själv som har fått så höga betyg. Jag är stolt över mig själv och klappar mig själv på axeln. : )

Högskolan nästa! Något ska jag bli till slut, äntligen ska livet börja.

Idag fick jag en present av min älskling, favorit mascaran. Dior blackout som jag har gått och varit för snål för att köpa själv. Knappt så man får ut något av min förra men ändå har jag stått där varje dag ändå och försökt måla ögonfransarna men nu så! Han är alldeles för snäll och underbar <3

Men nu ska vi försöka komma på något att göra innan vi ska till Mamma och äta middag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar