onsdag 13 april 2011

Jag lyckas med allt!

På ett fruktansvärt irriterande sätt. Jag har några gånger innan redan berättat om alla dessa turer mellan mig och teknologi. Vi är ingen vidare kombination.

Jag ska jobba inatt så tidigare idag tänkte jag lägga mig i sängen med datorn och kika på gårdagens avsnitt av Desperate Housewifes. Istället för att dra ur laddaren till datorn så råkade jag dra ur sladden till Boxern.
Men, det är bara stoppa in kontakten igen så funkar allt alldeles utmärkt igen tänkte jag.
 Nu skulle jag byta kanal . Jag har helt plötsligt bara 1,2, 4 och dom kanalerna. Jag gör en kanalsökning men icke, det händer absolut ingenting. Tv:n reagerar inte ens på att jag trycker på den förbannande dosan.

Så nu har jag Joel att göra när han kommer hem eftersom hans tjej tydligen har lyckats åter IGEN. Han måste verkligen älska mig som står ut med allt.
Jag står inte ens ut med mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar