måndag 18 april 2011

Måndag och ny vecka!

Joel är ledig de här veckan så då hade det varit mysigt om vi hade kunat sova lite längre idag men det är bara att drömma om. Massa arbetare på taket som lägger nytt tak så det låter som att vi har har halva fackförening för byggnads inne i sovrummet.
Bara kliva upp och koka kaffe och ta tag i dagen!

Nu är jag lite orolig också. Jag har varit anmäld på studera för något år sedan och jag har hört att gymnasiebetygen kommer in där automatiskt, även att dom ligger kvar om dom en gång gjort det. Jag var in på min profil nu och ingenting finns där! Panik! Betygen från komvux ska man skicka in innan 21/6 så det är ingen fara. Jag måste leta upp upp mina gymnasiebetyg idag och skicka in dom. En dag hit eller dit får jag hoppas inte betyder hela världen för dom. Det gör det däremot för mig. Ingen högskola till hösten och jag går under. Aldrig att jag orkar gå som vikarie en termin till.

Jag tycker det var lite otippat att Annie åkte ur BB igår, trodde att Madeleine inte hade hunnit samla på sig lika många anhängare. Chansen är nog ändå större att Madde hittar på något roligt att titta på än att Annie skulle göra det. Sen måste man tänka på Rodney också, nu har han fortfarande chansen på att få ligga med henne. Eller har dom redan gjort det?

Idag har vi lite saker för oss iallafall, byta däck på bilen, tvätta bilen och åka till min gamla lägenhet för att göra klart det absolut sista. Middag får vi hos mamma idag : ) Tror det skulle bli någon fiskhistoria på grillen, mums!

Hörs och ses, kram

2 kommentarer:

  1. Jag misstänkte det! Men hur har jag kunnat missa det!? Jag som följer detta så slaviskt. Ha, ha!

    SvaraRadera