måndag 4 april 2011

Sociala dagen

Idag har jag varit mycket social och haft besök hela dagen. Vid lunchtid så kom Sara förbi och drack lite the med mig. Vi tog sedan en promenad ner på stan där det blev en Chailatte med Carin som var en sväng uppe i sin hemstad. Det var ett tag sedan vi träffades så det var underbart. Men vi ses snart igen när fina flickan ska gå och gifta sig så jag och Joel ska åka ner på det.

Jag kom hem till en karl som var fullständigt kritvit av slipdamm. Han är så duktig som han kämpar på. Sovrummet tar mer och mer form och snart kanske jag får sova där inne istället för gästrummet som vi gör just nu. Och äntligen ska jag då få sova i dubbelsängen och inte ha den på kant i vardagsrummet...

Mamma och Klas kom förbi med vovvarna så vi åt middag tillsammans. Lasagne lagade jag idag : ) Vi försöker att vänja Melissa och Zlatan tillsammans men han är så på. Vill så gärna hälsa men Melissa är inte lika glad i det. Hon och Bamse däremot har alltid vara bästisar.

Kvällen avrundades med en kopp the och tv med Joels syster innan Fredrik och Nicolina även kom förbi och kikade på vårat nya hem.

Imorgon ska jag och Klas ha kvalitetstid med varandra och vi ska åka till Bollnäs och titta på möbler på Björkmans. Jag ska passa på att ta en tur på Rusta också för där har dom världens mjukaste badrumsmattor så en sådan ska jag ha. Tänk att stoppa ner fötterna i den efter ett bad, mycket härligt : )

Men nu är älskling duschad, normalfärgad och inte vit längre så nu ska han äntligen få pussar : )
Trevlig kväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar