lördag 9 april 2011

Mattan!

Här har jag gått och längtat efter min matta. Jag har vetat precis vilken jag vill ha och idag åkte vi för att köpa den. Nu när man äntligen kan lägga den på golvet när inte hela lägenheten är som ett slipdamm moln. MEN! Den har tydligen utgått så hon på Mio visste inte om den finns på något lager, dom har kvar deras visningsexemplar och vi får köpa den om vi vill men jag tänker inte betala 2000 kr för en matta som har legat på deras golv och tusen människor har trampat på. Hon skulle höra av sig om några dagar när hon vet om det finns någon på lager eller inte.... Iallafall så undrar jag nu, är det någon som vet ungefär hur mycket rabatt man kan få/kräva när det är ett visningseexemplar? Den har inte hängt upp på en ställning utan legat på golvet i ett "möblerat" vardagsrum.

Jag vill verkligen ha den men man kan ju inte kasta pengar omkring sig för vad som helst...

Nej, nu ni ska jag hoppa in i bilen så älskling kan köra ner mig på jobbet!
Puss och hej!

1 kommentar:

  1. minst 50% tycker jag iallafall! Dom kommer säkert säga 30% eller något liknande!
    Satsa högt och fega inte ur ;)

    SvaraRadera