torsdag 28 april 2011

Älskade vänner

Idag har jag haft det bra, myst med mina vänner. Först kom Frida hit på morgon kaffe och sedan kom Threse och lilla Mollie, strax där efter Mamma och vovvarna.
Alldeles strax efter det så kom Fia och vi drog ner på stan en snabb sväng.

En svart långklänning blev inköpt idag. Jag har alltid trott att jag är alldeles för kort för en sådan men den här satt bra och var inte alls super 2 meter lång. Vissa av långklänningarna är ju liksom tre huvuden längre än mig redan när dom hänger på galgen.

Fia åt middag tillsammans med oss och det blev Hawaiikassler idag. Nu slipper jag laga mat resten av helgen för imorgon ska vi grilla hos mamma och på lördag ska vi ut och äta på Texas. En tjockishelg är alltså vad jag har att vänta.

Jag orkar tyvärr inte lägga ner så mycket mer på ett inlägg just nu för jag är dödstrött, ska titta på gårdagens BB nu och sedan ska jag bada med min älskling <3 Tror det finns en chans att jag sover som ett barn sedan.

Trevlig kväll, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar