lördag 23 april 2011

Mikaela went to heaven.

Jag blev helt mållös, fick inte fram ett ord, visste inte vad jag skulle säga för nu kände jag att jag är i himlen. Jag klev in på BOOM i Sundsvall idag och det närmaste jag kan förklara den upplevelsen är nog med en religiös uppenbarelse.  Dom hade allt i inredningsväg och så fina, fina saker så jag kunde inte sluta titta. Ville gå varv efter varv, bara känna på allt. Tänk sedan lyckan när du tittar på priserna och tror att allt ska kosta en halv årslön för det är så lyxiga sakerna ser ut men nej, det är fullkomligt normala, överkomliga priser.

Tjejer, tänk er själva om ni skulle få gå in i ett fem vånings Gina Tricot där det är 50 procent på allt. Precis så kände jag idag. Nej, det räcker inte. Jag kände rent ut sagt att är det här himlen så Gud kom och ta mig nu.

Jag lyckades ändå hålla i köptyglarna lite grann men kom hem med lite smått och gott. Den större handlingen gjordes på Ikea, b la nytt databord och Vardagsrumslampa, sovrumslampa, tavelhylla, sängkläder mm.

Är helt slut efter en dag där uppe men jag har ingen tid för att vila, strax ska jag hoppa i kjolen och ner på bockarna för att jobba ett pass. Hälsingefyr är där och underhåller oss ikväll så det blir nog röj!

Fortsatt glad påsk på er alla : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar