lördag 2 april 2011

3 våningar utan hiss.

Aldrig mer kan jag säga. Jag har aldrig haft så ont i kroppen som jag hade igår, vilken tur att vi har flyttat till en 3:a för det betyder ju att vi förmodligen kan bo här i många år framöver. Om inte annat så kom vi igår överens om att nästa flytt blir till ett hus, en enplansvilla som står på en platt mark. Jag betonar på platt.

Allt är nästan uppackat nu och jag trivs så bra : ) Tusen, tusen tack till alla som hjälpte oss! Utan er hade det aldrig gått. Jag var så slut igår kväll att jag inte ens orkade prata med Joel, vi låg på soffan helt tyst och åt chips. Jag orkade inte ens stoppa handen i påsen så jag la en massa på min mage och åt därifrån. Man såg i Joels ögon att han tänkte:
-Där flyttade vi ihop och där försvann romantiken... ; )
Även att jag bjöd på en av mina kända blonda handlingar igår... Jag behövde nya gardinstänger så mamma sa åt mig att mäta fönstren. Ja visst säger jag och far iväg och hämtar en stol. I soffan sitter sedan fem personer och stirrar på mig och skrattar.
-Vad ska du med stolen till för att mäta fönstren!?
Ha, ha. Ja, ni vad skulle jag med det till. Jag trodde väl helt enkelt att man måste mäta övre delen av fönstret utifall den nedre är kortare eller nått.... ; )

Idag har jag varit iväg och gjort högskoleprovet, är lite slut i huvudet efter det nu så det får vi ta en annan gång : ) Nu ska jag ta en dusch, Yellow Mike på bockarna ikväll : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar