måndag 11 april 2011

Karln står och diskar

Och jag ligger på soffan. Härligt det ; ) Mätt i magen är vi också eftersom vi har ätit oss lite för mätta på brända kotletter ( okej, jag gjorde på skinkstek men så noga behöver vi väl inte vara)

Idag så fick jag besök av Threse och barnen. Älskade ungar, det gör ont i hjärtat vad jag älskar dom. Ibland känner jag rädsla för att jag älskar dom så mycket att kommer det finnas plats för mina egna barn när den dagen kommer...?
Så klart det kommer men det är svårslaget när lilla Linus kommer ( Som precis har lärt sig säga Ela) och säger att han vill sova hos Ela. Sedan kommer Oliver och säger att han ska sova här dagen efter för dom vill ha egen tid med mig. En varsin dag. Som sagt älskade ungar <3

Nu kommer Madde snart hit för hon vill kika på vårat sovrum. Så mycket annat händer inte idag. Jag blir nog kvar på den här soffan och det känns faktiskt riktigt bra.

Men först ska jag ila in i köket och pussa på Joel, ganska sexigt med en karl som sköter hushålls sysslorna ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar