fredag 29 april 2011

Ja, jag är en BB tönt!

Ha, ha! Jag var väldigt trött igår kväll så jag gick och la mig innan BB, vilket gjorde att jag tittade på gårdagens avsnitt nu istället.

Jösses, jag skämdes så över Peter och Sara, kanske framför allt då över Peter som är så såld på lilla Sara att han till och med  tar på sig hennes bh och klänning, I TV. Man ska inte skämmas över andra men jag hade iallafall en sån där upplevelse nu när man känner att det inte räcker med att trycka ner ansiktet i kudden utan hela täcket behövs.

Nu ska jag titta på ett avsnitt av Tre kronor och vänta på att älskling ska komma hem från jobbet så vi kan ta en promenad.
Ikväll blir det grillning hos mamma innan jag ska iväg och servera drinkar : )

Förresten så hämtade jag resultatet från högskoleprovet idag.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar