torsdag 21 april 2011

Vilken fest!

Igår var det fest, oj, oj, oj är allt jag har att säga. Champange flaskorna som flödade in och sveptes ner i strupen för att svalka. Shot, efter shot, jordgubbssmak, lakrits och viol. Smaken spelar mindre roll bara det kommer ner och man blir full. Så full att man gapar, skriker och dansar på borden.
Killar över allt, blickar som utbytts och folk hånglar över allt! Är det fest så är det!
Tight klänning så att tuttarna nästan ramlar ut och skyhöga klackar. Klär upp sig till tänderna så äckliga gamla gubbar vill bjuda mig på dricka. Dom tar fram Visa kortet med förhoppningen att dom ska få mig på fall, jag är nattklubbschef, bli tänd på mig!

Nej ni... Nu ljuger jag. Men det är väl det här som alla kändisbloggar skriver om och tjänar massa pengar och får en massa läsare. Folk verkar hellre vilja läsa om det än mitt "tråkiga" liv där jag igår hade på mig arbetskläderna och sköna fula tofflor, håret i en fläta, drack sodavatten och vid kvällens slut så åkte jag hem och kröp ner brevid min karl. Nu sitter vi här, han spelar tvspel och jag sitter med datorn.

Men ikväll ska jag faktiskt gå ut. Dricka några öl, kanske lite vin men dock ingen Cristal champange. Det blir inget Café Opera utan stans pub, Tre bockar, och vid kvällens slut så åker jag hem och lägger mig bakom röva på min karl.

Läsare eller ej, jag är lycklig av mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar