torsdag 14 april 2011

Bortskämda unge

Ja, men jag är stolt över det.

 Idag ska jag och Mamma spendera dagen i min gamla lägenhet. Usch och fy vilken ångest jag får. Jag vill inte se den, glömma bort att jag har den.
Jag kan för allt i världen inte förstå hur jag har kunnat bott där så länge. Hur jag har kunnat vara en allt för snäll hyresgäst och inte klagat när det har varit 13 grader i lägenheten på vintrarna. Aldrig bett om nya tapeter eller något fast hela huset är helt fallfärdigt.
Idag hjälper mamma mig, vi städar och sedan lämnar jag in nycklarna. Vill aldrig mer åka dit.
Städningen kommer nog gå fort när man har mamma med sig, då är det ingen rast och ingen ro. På super morsan är det fart och det händer grejer.

Mamma är bäst helt enkelt. På ALLA sätt och vis.

Jag jobbade igår och det var en lugn kväll. Jag antar att dom flesta spar sig till påsk. Kanske blir en utgång även för mig i påsk, kanske, fast jag tycker inte riktigt att det är värt det. Massa pengar som går som jag annars kan spendera på att pynta upp lägenheten så den blir ännu finare. Är inte värt att må som ett bakfyllesvin heller.

Nej, nu ska städar byxorna på och städtofsen ska sättas upp på skallen. Spelar egentligen ingen roll vad jag gör, så länge jag är med mamma kan man inte vara annat än lycklig.

Mammas flicka <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar