söndag 10 april 2011

Inatt sover jag gott : )

I mitt sovrum : ) Efter några nätter i gästrummet i en 120 säng ska jag inatt få sova i mitt nymålade och tapetserade sovrum. Jag kan inte sluta titta för det blev så fint, lång över förväntan. Jag har nog aldrig sett så fina tapeter som vi har. Underbart. Tusen tack till Marita och Elvy som hjälpte oss med tapeterna <3

Jag är väldigt dålig på att lägga ut kort i min blogg men jag ska försöka bättra mig på det. Bara jag hittar min kamera som ska ligga i någon låda eller säck någonstans. Imorgon ska jag göra klart min "walk in closet" så då kanske det kommer fram mycket som har varit spårlöst försvunnet sedan flytten, b la min Armani parfym och min foundation. Snyft... : (

Hela veckan har Joel donat i sovrummet och i helgen har jag jobbat så vi har knappt setts. Därför gick vi nyss på OK och köpte oss en massa godis. Nu ska vi slappna av och helgmys.

Jag och min älskling i våran fina lägenhet.

När Du och Jag nu är Vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar