lördag 30 april 2011

Ingen korv i skogen men en cykel : )

Usch och fy vad det blåser ute idag. Vi hade tänkt att dra ut i skogen idag och grilla korv men insåg efter en promenad att det blåste alldeles för mycket. Jag fick jätte ont i öronen av att bara gå ner på stan så istället fick vi åka hem till mamma och steka korv och äta lite rester sen igår. Det var ändå mycket gott och trevligt.

Jag hittade iallafall en cykel på cykel bytardagen, fanns inte alls nå mycket kvar när vi kom ner men en passade mig perfekt. Inte alls så fin men den rullar och det var det enda kravet jag hade. Nu kan jag ta mig till jobbet i sommar också kan jag cykla till mamma och sola på hennes altan precis när jag känner för det.

Nu blir det lite softa innan jag ska ner och jobba. Det är ikväll det händer, Refreshments på Bockarna. : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar