lördag 16 april 2011

Nystädat hem!

Nu har jag städat hela lägenheten och sitter i soffan och njuter av att ha rent omkring sig. Så roligt har jag på en lördag! Joel jobbar i helgen så jag är ensam och tänkte då att jag iallafall kan se till att han får komma hem till ett städat hem. Älsklingen min <3 När han kommer hem idag så ska jag iväg och jobba, har vi tur hinner vi säga hej i dörröppningen. Hej, hej, puss, hej då. Men sedan är han ledig HELA veckan och då blir det massa mys.

Jag är fortfarande lite krasslig men inte alls lika hängig idag iallafall. Sov ända till halv elva och det var behövligt. Nu orkar jag nog med en kareoke kväll på bockarna. Kom dit så finns jag där i baren!

Nej, nu ni tror jag det bli ett bad för idag ska jag få finbesök. Stina gumman ska hälsa på mig. <3

Trevlig helg på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar