tisdag 12 april 2011

När ska vi ses?

Den frågan har jag och Joel ställt till varandra nu i några dagar. Ser inte ut som att det kommer ske inom dom närmaste dagarna iallafall.
Nu pratar inte jag om att vi inte ses alls för det gör vi och sover i samma säng varje natt men nu pratar jag om att verkligen har tid med varandra, för varandra. Ända sedan vi flyttade in har det packats upp och renoverats fram till läggdags då vi har varit så trötta att vi knappt orkat prata. Vi har inte heller varit ensamma många sekunder eftersom vi stolt vill visa upp våran fina lägenhet för alla. ( Ingen får nu tro att jag inte vill ha besök för det vill jag. Jag älskar att få besök).

I flera dagar nu har vi pratat om att vi ska mysa i soffan och titta på en film som Joel köpte för TVÅ veckor sedan. Vi ska se imorgon, på fredag som blir nästa fredag.
Vi skulle ha myskväll igår, ensamma tänkte vi men då fick jag jobb så kom inte hem före 22 och då måste älskling nästan sova eftersom han kliver upp halv sex. Idag ska jag jobba natt, imorgon ska jag städa ur gamla äckellägenheten (hata), fredag och lördag jobbar jag natt igen.

Så vad säger du Joel? Jag har tid med en kaffe mellan 12.50 och 13.00 på lördag. Hur ser det ut för dig?

Bokat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar