tisdag 12 april 2011

Godispåsen

 I söndags åt jag godis för jag tänkte att jag inte hade fått haft någon helg eftersom jag jobbat hela tiden, även att jag knappt sett Joel eftersom han renoverade sovrummet. En dag får man äta tänkte jag.

Igår kom Madde hit och sa att Godisgruvan har bästa godiset.
Godisgruvan!? Finns den ens längre!?
Ja, det gjorde den så jag blev helt enkelt tvungen att åka dit och handla. Underbart gott godis, färskt i alla dess sorter fanns det.
Jag åt en massa igår men nu på rumsbordet står det kvar en stor skål, även att jag fortfarande har en massa kvar i en påse i ett köksskåp.
Nu kommer jag äta godis i flera dagar, skulle ju bara vara en.
Fan. Lika bra jag trycker i mig allting nu på en gång så har jag ändå bara ätit godis tre dagar.

Ja, så kanske jag gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar