lördag 23 april 2011

Glad påsk!

Igår blev det ingen uppdatering alls här, dåligt av mig. Men jag får ta en liten tillbaka blick och berätta om vad som har hänt dom senaste dagarna.

På torsdag kväll så kom det lite folk hit och vi drack lite tillsammans och hade det trevligt, vi gick sedan ner på bockarna och det var faktiskt länge sedan jag hade så trevligt! Det var till och med värt det lite tunga huvudet som ändå ville finnas med ett tag igår. Även att jag fick se hur jag klarar av akuta situationer inom sjukvård. Mycket nervös blev jag men det gick bra, jag tror jag klarade provet ; )

Igår var vi på påskmiddag hos Joels moster, gott, gott och sedan gick vi hem och Cecilia följde med också hade vi ett marathon av Sons Of Anarchy! Jätte bra serie, jag längtar redan efter när jag ska titta på nästa avsnitt! Kvällen spenderades bakom baren och jag vet inte vad det var för speciellt med mig igår men oj, vad dricks jag fick! Så roligt att bli uppskattad för jobbet man gör!

Nu ska jag hoppa ner i badet och sedan ska vi åka till Sundsvall och gå på Ikea, kolla om Boom också är öppet. En mysig dag med bara jag och min älskling. <3


Du kom med livet till mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar