söndag 17 april 2011

Söndags Mys!

Nyvaken och lite trött efter nattens arbete men dags att ta tag i dagen. Har inte direkt några planer förutom att jag ska laga middag åt Mamma och Joel. Stek blir det så att även vovvarna kan få mumsa lite. Joel skulle först jobba idag men behövde inte så vem vet vad vi hittar på istället. Någon som vill ha besök kanske?

Idag ska jag få låna en bok av Mamma. När jag var yngre så läste jag Grottbjörnens folk och nu, många år senare så har det kommit ut en fortsättning. Jag ser fram emot att få börja läsa den : ) Tyvärr gav mamma den inte så super bra kritik men det är nog lite roligt att läsa den ändå, lite nostalgi även om kanske texten inte får en alltför tagen.

Nej, roligare än så här har jag inte att skriva idag. Inte än iallafall men kanske kommer jag på eller får något att skriva om senare. : )
Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar