torsdag 28 april 2011

Nässprayen

Jobbigt, jobbigt. Jag har fallit ner i avgrunden igen. Fastnat i nätet av den där förbannade nässprayen. Men vad ska jag göra när det enda som hjälper är den.
Jag vet att det är väldigt vanligt att bli beroende av nässpray och det är inte alls bra för slemhinnorna. Man torkar ut.
Alla säger att det är bara låta bli. du inbillar dig. Nej, jag inbillar mig inte att det är så fruktansvärt tjockt i min näsa så att jag inte kan andas. Huvudet känns som hundra kilo, till slut får jag världens huvudvärk och har inget annat val än att ta sprayen.

Kortison, jag vet. Jag fick det och det gjorde att jag faktiskt kunde sluta med nässprayen MEN den gjorde snarare så att jag blev ännu torrare i näsan än vad nässprayen gjorde. Då kunde jag sitta vi matbordet och Joel fick säga till mig att jag blöder lite och då rann det blod nerför ansiktet på mig. Då fick vi gå över till Saltlösning som fungerade ett litet tag men nu blev jag förkyld och snorig på "riktigt" och då hjälper inte den. Enda alternativet jag hade då var att ta till nässprayen igen och nu antar jag att det bara är att börja om med den här proceduren. Suck.

Jag har klarat det en gång, jag klarar det igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar