tisdag 5 april 2011

Albert och Herbert!

Idag åkte jag och Klas till Bollnäs. Vi kikade på möbler på Björkmans, jag och älsklingen vill ju ha lite nytt. Även att vi behöver lite mer nu när vi har en 3:a att fylla upp. Jag hittade en möbel till hallen och en ny tvbänk. Jag köpte så klart inget för älskling måste ju också få vara med och bestämma ( Ja, ja se saken iallafall vad jag har bestämt att vi ska ha ) ; ). När vi kom tillbaka till stan så hämtade vi mamma för fika på Dackås och sedan åkte vi och kikade på Albert och Herbert och se där!
Mitt framför ögonen på mig på den affär jag aldrig trodde att jag skulle köpa möbler ( visste inte ens att dom hade) fanns den perfekta hallmöbeln, dessutom så var den 2000 kronor billigare än den på Björkmans så när Joel kom hem åkte vi dit och han tyckte faktiskt om den. ( På riktigt tror jag) ; )
Jag måste även säga att så som det var på den affären skulle det vara överallt. Man får möblen monterad och utkörd till bilen. Bara att ta hem och ställa vart du vill. Precis i min smak, hade det inte varit så hade jag nog just nu suttit här halvt galen över ritningen som det är fel på ; )

Nu på kvällen har Joel spacklat sovrummet medans jag har städat, slipdammet som är överallt får mig tokig snart! Städa och städa men gud så fint det kommer bli till slut. Jag längtar tills jag får sova i den stora sängen i vårat sovrum istället för lilla sängen i gästrummet. Men snart så!

Nu Desperate Housewifes!

Bye, Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar