söndag 3 april 2011

Tillbaka till Livet

Uscha mig vad hemskt synd det var om mig igår ; ) Iallafall så har jag nu insett att det är inte en belöning att unna sig några öl på en lördagkväll, det är en bestraffning. Usch och fy! Praktiskt taget det enda jag kunde säga igår var, aldrig mer och snälla låt mig dö.
Men man vet ju hur det här brukar sluta, om någon vecka så är det bortglömt.

Högskoleprovet i lördags. Det var mycket och hej och hå vad svårt det var. Jag tycker att svenska läsförståelsen och engelska läsförståelsen var lättast, eller minst svårt kanske man snarare ska kalla det men tiden var ju så kort. Jag läser otroligt mycket böcker och vet att jag läser väldigt snabbt men jag hann inte med. På svenskan trodde jag att det var klart också sa "ledaren" att det var fem minuter kvar. Jag vänder på en sida i häftet och se där, det var visst en till. Den blev ju inte alls så grundligt gjort...
Ordförståelsen, visst jag tycker inte att dom var så svåra. Jag vet ju vad dom betyder om jag ska förklara, men när man ska välja mellan fem st som praktiskt taget betyder samma sak så blir det svårt. Jag är redan arg på mig själv iallafall för att jag svarade att Nobless är social elit och sedan ändrade jag mig. Man ska alltid hålla sig till det första som slår en. Jag är nöjd om jag får över 0,1 iallafall. Eller så inte men det var otroligt mycket  svårare än vad jag trodde.

Igår var jag och älskling på middag hos Sandra och Mats. Vi åt brända kotletter och det var mumsigt! Äntligen har jag nu lärt mig en rätt där jag tycker om kotletter, tidgare har jag bara ätit stekta skosulor typ..

Nej, nu ni ska jag kika lite på nyheterna! Hörs sen, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar