torsdag 7 april 2011

Bläh och Bläh men det blev bra till slut!

Skit dator, att det alltid ska jävlas med mig. Helt otroligt. Iallafall så fixade en fin vän nr till kundservice på studera åt mig så att dom kunde avaktivera mitt gamla användarnamn och jag kunde göra ett nytt. En ny mail blev det även idag. Nu hoppas jag att allt ska gå smärtfritt framöver vad det gäller högskola.

Jag vill så mycket men nu är det bara vänta och se om man kommer in. Det kära högskoleprovet har jag inte så stor tro på så jag får hoppas att mina betyg räcker.
Jag har sökt en lite blandad kompott.
Socionom, beteendevetare, psykiatrisk komplicerad problematik, psykatrisk omvårdnad och barn och ungdoms psykiatri. Vissa är hela program medans den sista bara är en kurs men jag hoppas att jag iallafall kommer in på något.

Dags att bli stor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar