lördag 31 mars 2012

Banger

Jag var väl dum som trodde något annat. Hur i hela världen kunde jag tro att jag skulle orka fixa mig, gå på förfest och sedan gå ut på krogen. Okej, om man kunde göra det vid ca 15.00 på dagen men så funkar det ju inte så jag får känna mig slagen.
Jag tog ett skönt bad och tittade sedan på pyjmasen som låg framme och tittade sedan mot garderoben där partystassen fanns... Pyjamasen vann och nu har jag precis dukat upp med chips och dipp framför tv:n. Påskmusten hamnade i ett vinglas så att jag iallafall ska ha lite party känsla tänkte jag.
Bara jag blir mig själv igen, har ammat några månader och blivit så pass lugn att jag kan lämna ifrån mig skrutten några timmar så ska jag ta en utgång med Helena. Det är jag skyldig henne nu och jag ser hemskt mycket fram emot den gången : )

Jag kom ju även på att det är ny öppning på Hogges så det är nog hemskt mycket folk där och då skulle jag bli så orolig hela tiden att någon ska ramla in i mig. Sen blir man törstig och då ska jag stå i baren i 40 minuter för att få en varm cola utan is för den har säkert tagit slut. Nej, ni. Jag har det nog bäst här.

Älsklingen är ute på så det är jag, katten och skrutten i magen som ska ha mys. Vi får ha tv dosan för oss själva och hela chipsskålen så jag tror nog att vi kommer klara oss. : )

Ha en trevlig lördag ni alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar