söndag 4 mars 2012

Du blir så stor, så stor

Nu har det här med att vara känslig börjat gå över gränsen. Jisses vad töntig jag var imorse.
Jag och Joel ligger i sängen och tittar på magen när jag börjar gråta.

-Tänk att han redan utvecklas så mycket! Nu är han så stor att han inte har plats att sparka så mycket längre utan han buffar ju mer på mig. Han kommer aldrig mer sparka på mig! Buhhhhhhh!!!!
-Ja, men han kommer ju ut och då kommer du nog inte vara lika glad när han sparkar på dig.
-Jo, hoppas han biter mig också! Buhhhhh!!!

Snart nio veckor kvar bara sen ska man förhoppningsvis efter några veckor av gråt av lycka över att vara mamma nog bli normal igen. Förhoppningsvis.

Denna dag kommer bestå av matlagning för mig. Mamma, Klas, Putte och Elina kommer hit på middag ikväll och jag ska göra 3 rätters för första gången i mitt liv tror jag så jag tänkte förbereda bra. Jag berättar menyn senare ikväll för jag vill att den ska hållas hemlig tills gästerna är här.

Ha en toppen söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar