tisdag 13 mars 2012

Okej då, nu rycker vi upp oss!

Idag satt jag och skrev på uppsatsen och äntligen känns det som att jag fick fram något viktigt och att man iallafall tog ett steg fram istället för 5 bak ( Tro det eller ej men så kan det faktiskt vara när man skriver uppsats för du kan få tillbaka ett utkast att du måste göra om syftet och med det så behöver du göra om hela jävla alltet i stort sätt)
Men nu ett steg fram också lämnar vi det där för idag.

Ni har inte ens fått en Dagens på flera dagar och det är för att prinsen har varit hemma och varit sjuk vilket gör att frukost och lunchtider och allt blir upp och ner så vi har faktiskt ätit pannkaka sedan i söndags. Ha, ha! Jag åt lite soppa igår kväll men något mer avancerat än så har vår kost inte bestått av.

RONDNEY kan vi ta upp. Jag är överlycklig! Det bevisar ju bara vilken nivå deltagarna i det huset har när man skriker av glädje för att Rodney går in och blir genast allas favorit. Han kommer gå långt men tror ni att han kommer vinna? Har han chansen bara för att han är han?

Idag är det v.32 :) : ) Som betyder att nu är det inte alls långt kvar och det närmar sig med stormsteg men eftersom det är bäbisbilder överallt på nya bäbisar nu så känns 8 veckor väldigt långt. Jag längtar så jag går sönder nästan. Fast nu är det nästan som att han är med många gånger som han rör sig så hela magen rör på sig och han sparkar om man buffar på honom. Inatt fick jag knappt sova för han sparkade precis på naveln så den åkte ut och in. Det såg inte riktigt klokt ut.
Mamma längtar efter sin pojke <3

Ja, men det var väl allt för nu. Kände bara att jag kanske skulle visa mig från en lite bättre sida än vad jag har gjort senaste dygnet ; )
Vi har alla våra bra och sämre dagar! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar