onsdag 7 mars 2012

Magbild!

Jag har hela tiden varit så emot dessa magbilder! Absolut inte för att jag tycker att dom som lägger ut det gör fel, nej, nej utan av den enkla anledningen att jag inte tycker om att vara med på kort och absolut inte nu när man känner sig ful och fet!

Iallafall så har jag börjat inse att min graviditet kommer inte vara för evigt. Min mage kommer inte alltid finnas där och jag kommer nog sakna den ganska mycket så jag vill ha minnen!
Jag kommer därför ta lite kort och lägga ut dom ibland för det var ju inte alls så farligt! Man blev snarare glad av alla fina kommentarer :)

2 kommentarer:

  1. Åh, så fin liten mage! Inte länge kvar nu, stumpan! Fortsätt lägga ut bilder, du är så fin och ska bara vara stolt över lilla magen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack :) Nej, det är inte alls långt kvar nu. 9 veckor! Gud så jag längtar!

      Radera