lördag 17 mars 2012

Big Brother.

Jag måste få spy ur mig om vissa av dessa människor. Vart kommer dom ifrån??

Sipan! Kan den där lilla, töntiga pojken sluta bete sig som den största idiot som någonsin har varit på tv. Ska jag hämta servetter så du kan gråta, ska du gråta nu, ska jag torka tårarna, vill du gråta i min famn. Precis så där sa min lillebror till mig när vi bråkade när vi var liten. Det var okej för han var ca fem år Sipan, fem år! Vilken idiot!

Hanna R. Satt och grät i de senaste avsnitten för att hon inte tyckte att folk respekterade henne när hon ville ha cigg. Aldrig tycker jag att någon ska respektera dig i det där huset efter att du har spottat i deras mjölk och sylt, det är oförlåtligt, vidrigt och INGEN normal människa skulle göra så.

Man svänger hit och dit med favoriter i år eftersom det helt enkelt inte finns någon att tycka om men skulle jag vara tvungen att göra ett val just nu så skulle jag välja Hanna J som favorit, SÅ LÄNGE hon har kläderna på sig.

Ja, det är faktiskt så illa också att fast jag blir så irriterad att jag sitter här och skriker åt tv:n så kan jag inte låta bli att titta. Man mår ju så bra själv av att se andra bete sig som idioter ; ) Ha, ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar