lördag 10 mars 2012

Lördag!

Igår kväll så hade vi middags besök av Frida och Niklas och det var lika trevligt som alltid att träffa dom. Niklas ska vara gudfar till våran lilla skrutt, i alla fall på vårat eget sätt för vi ska inte döpa lillen. Varken jag eller Joel är döpt och jag är inte alls för det där med att gå i kyrkan så varför ska jag boka en dag i kyrkan och köpa fika och dona på för att folk ska komma som egentligen också hellre skulle göra något annat på en lördag än sitta där.
Träffa bäbisen får alla göra ändå om dom vill och fika finns här hemma :)

Iallafall så tittade vi på en film efter middagen och jag och Joel är så sociala nu för tiden att vi båda somnade på soffan när vi hade besök. 23.00 sov vi sedan i sängen som två grisar och imorse väckte Joel mig och sa att nu måste du vakna älskling för kl är jätte mycket!
-Ja, vad är hon då?
-07.30!
Ja, ni hör ju hur det ser ut här hemma. Pensionärerna nr ett.

Nu har vi i alla fall städat här hemma, mycket skönt att ha det gjort! Vi ska väl iväg på Albert och Herbert en sväng snart för jag köpte nya gardiner igår, hissgardiner men hade inte en tanke på att köpa "pinnen" så just nu hänger dom bara ner över hela fönstret. Inte så tjusigt!
Sen ska jag nog hälsa på mamma och Klas för jag har inte träffat mamma på flera dagar. Hon har haft influensa och då var det inte det smartaste draget om jag drog dit gravid. Men idag trodde hon inte det var någon fara längre!

Jag har förstått av facebook att man missade årets fest på Bockarna igår! Det verkar ha varit grymt!
Men ni personal, när jag kan dricka igen så ska jag ha en egen fest för er. Jag lovar!
Det ser jag fram emot : ) : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar